terbitan baru

jom borak2....

Thursday, July 24, 2008

karangan anak boss no 9

Tuesday, July 8, 2008 at 6:01 AM
Saper antara korang pergi ke stadium indera mulia, ipoh sempena 100 hari pemerintahan pakatan rakyat?? Aku sebenarnya tak nak citer banyak pasal perhimpunan tue..Memang ramai yang datang..best siot!! Tapi apa yang aku tak boleh lupa...tak pernah seumur idup aku panjat tembok semata mata nak ambik gambar...ekekeke ( nih stail tunang aku gelak..cam popeye kan??) hahahah..aku pun dah ikut terkenan..ciss..
Percaya tak aku panjat tembok?? tapi itu la yang aku buat..ni semua akak punya pasal la, dia nak gambar aku pulak yang kena...aduss..
Tapi memang thrill wa cakap lu...dengan orang ramai, bersesak2..buat muka bodo jer panjat tembok tuh...kihkih..aku join ngan press, gambar yang aku ambik dari bawah celah kangkang press pon ada..(nak gambar nya pasal), tue yang aku dapat gambar dekat tuh walaupun kabur sket..kira ok what?!! maklum la press nya camera jangan cakap la...memang kalah la ngan camera aku..kira puas ati la jugak...heheheh












0 comments:

~banglo sri kuning~ © 2008. Template Design by SkinCorner